svētdiena, 2018. gada 21. oktobris

Kur tad ir Artūrs Gruzdiņš? (mūzikas feļetons 21.10.2018.)

Nē, nē- piesauktais nekur nav pazudis, ir pie labas veselības un pa reizei kaut kur medijos ziņās pazib. Runa ir par to, ka lielu pompu pirmajā Latvijas "X-faktorā" uzvarējušais dalībnieks... savu karjeru neturpina ar tādu pašu pompu. Un, kā saka, nekas personisks...



Vien tas - ka "X- faktora" organizētāji plus atrādītāji Latvijā taisa savu atpazīstamības kapitālu, nevis rūpējas par mūzikas izaugsmi šai pašā mūsu Valstī.

Artūram šajā visai skarbajā dziedātāju konkursā palaimējās izraut galveno balvu. Viens darbs padarīts, un kas tālāk. Vai no tā Latvijas mūzikā kas mainās uz augšu. Vismaz pagaidām- nē! Artūram paveicies nepilna gada laikā jau slavenības statusā ierakstīt un publicēt vienu dziesmu, kas tehniski nemaz nav tik grūti izdarāms ar jaunākajām IT tehnoloģijām.  No albuma vēl "nav ne smakas".

Tas lielais jautājums ir - kā būs ar tagadējā "X-faktora" jeb dziesmu spēles otrā riņķa uzvarētāju, kura vārds patreiz vēl ir miglā tīts? Hehe - laiks parādīs...

1 komentārs:

  1. Sveiki visiem, mani ir samelojuši tik daudzi uzņēmumi, kuri apgalvoja, ka ir īstie aizdevēji, taču visi mani centieni ir bijuši veltīgi, es esmu zaudējis vairāk nekā 3500 eiro viltus aizdevējiem, kuriem apgalvo, ka nav tādi, kādi viņi ir. Līdz brīdim, kad mans draugs iepazīstināja mani ar pareizo aizdevēju, ar kuru es sazinājos, un es veiksmīgi saņēmu no viņiem aizdevumu tikai 48 stundu laikā, es ieteiktu ikvienam, kurš meklē aizdevumu, nebaidoties sazināties ar viņiem pa e -pastu: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    AtbildētDzēst