sestdiena, 2018. gada 27. oktobris

Maestro= ir jau publisko bēru "ikona"? (mūzikas feļetons 27.10.2018.)

Nu tā nu Likteņtēvs bija lēmis - Latvijā apmēram 30 gadu vecumā esošs mūzikas un mediju censonis - bija spiests atstāt šo sauli. Lai tur nākamajā un labākā pasaulē viņam ir gaišas un skaistas dziesmas, un reizē ar daudziem esmu pateicīgs par Censoņa paveikto "darba dienā" uz Zemes.



Attēla (c) apollo.tvnet.lv

Bet- arī šis bēru pasākums izvērtās par MEDIJU DZĪRĒM! Kā aizvien - arī šoreiz aizgājējs tika pavadīts t.s. "krāšņi". Un uz reizi arī visa Latvija to uzzināja. Laikam tās pēdējā laika vispubliskākās bēres. Vēl jo vairāk, ka arī Maestro ar seju atrdījās.

Ja jau reiz Maestro piedalās tamlīdzīgos "pasākumos", tad patiešām Šo Sauli pametis sabiedrībā harizmātisks mākslinieks. Un tas ir signāls mediju reportieriem (un viņu redaktoriem), kas šāds "pasākums" ir ar augstu reitinga ("klikšķinošu") pakāpi.

Reitingu verdziskajā vidē miršanas lietas, ja tur kā galvenie varoņi "piedalās" jau sabiedrībā zināmas personas, ir notikumu topu augšgalā. Diemžēl tie sabiedrībā pazīstamie ne visai bieži dodas Mūžībā, tamdēļ dažs pats sevi par mediju "guru" dēvējošs - izgudro viltus ziņas. Lai savā pusē pārvilktu daļu lasītājus. Te sarkanās līnijas ir pārkāptas. Un "Maestro seja" te vairs nepalīdz...

Vai ne?

1 komentārs:

  1. Sveiki visiem, mani ir samelojuši tik daudzi uzņēmumi, kuri apgalvoja, ka ir īstie aizdevēji, taču visi mani centieni ir bijuši veltīgi, es esmu zaudējis vairāk nekā 3500 eiro viltus aizdevējiem, kuriem apgalvo, ka nav tādi, kādi viņi ir. Līdz brīdim, kad mans draugs iepazīstināja mani ar pareizo aizdevēju, ar kuru es sazinājos, un es veiksmīgi saņēmu no viņiem aizdevumu tikai 48 stundu laikā, es ieteiktu ikvienam, kurš meklē aizdevumu, nebaidoties sazināties ar viņiem pa e -pastu: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    AtbildētDzēst